مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-22سياسي

تشریح مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای اسلامی


دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای اسلامی را تشریح کرد.

-  محمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان، اظهار کرد: در این راستا با مسؤولیت امور حقوقی و آموزش هیأت نظارت، کمیته رصد فضای مجازی در استان و شهرستان ها تشکیل شده است که در حال رصد و جمع آوری تخلفات انتخاباتی کاندیداها در بانک اطلاعاتی برای اقدامات مقتضی و برخوردهای قانونی هستند.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان تبلیغات زود هنگام را از مصادیق تخلفات انتخاباتی برشمرد و افزود: موعد قانونی تبلیغات هشت روز مانده به انتخابات است که 24 ساعت آخر نیز به عنوان روز سکوت انتخاباتی معین شده و کاندیداها حق تبلیغات و بازکردن ستاد خود را ندارند.

محمدی با تأکید بر اینکه هر داوطلب شهر و روستا فقط حق تشکیل یک ستاد انتخاباتی برای خود را دارد، تصریح کرد: بی اخلاقی های انتخاباتی نظیر فعالیت علیه دیگران، چسباندن بنرهای خارج از ابعاد قانونی (70*100)، پاره کردن بنرها، اظهار مطالب بر خلاف واقع، راه اندازی کاروان در شرایط کرونایی، دیوار نویسی و چسباندن پوستر بر روی تابلوهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای اسلامی

تشریح مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای اسلامی