مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-22بين الملل

صبری: مقاومت فلسطینیان معادلات را تغییر داد


خطیب مسجدالأقصی با اشاره به توقف ورود غیرقانونی شهرک نشینان به این مسجد مقدس تأکید کرد که مقاومت فلسطینیان نقش بسزایی در تغییر معادلات داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالأقصی گفت که ورود غیرقانونی شهرک نشینان و افراطی های اسراییلی به این مسجد از 20 ماه مبارک رمضان متوقف شده و این نشان می دهد که مقاومت ساکنان قدس و کل ملت فلسطین نقش بسزایی در تغییر معادلات و ملزم کردن اسراییل به تجدیدنظر در سیاست های نژادپرستانه خود داشته است.

صبری در مصاحبه با شبکه الجزیره افزود که یورش نظامیان ارتش رژیم اشغالگر به مسجدالأقصی با هدف راضی نگه داشتن جریان راست گرای افراطی اسراییلی با شکست مواجه شد.

وی تأکید کرد که پیروزی در این نبرد بیانگر وحدت همه اقشار ملت فلسطین است و نشان داد که موانع جغرافیایی و سیاسی که کرانه باختری، قدس و نوار غزه را از همدیگر جدا کرده است، بی ارزش است همچنانکه وضعیت کلی امروز در قدس و اراضی فلسطینی با وضعیت قبلی آن کاملا متفاوت است.

صبری همچنین از نسل سوم ملت فلسطین که در باب العامود ایستادگی کرده و مانع ورود شرکت کنندگان در راهپیمایی البیارق اسراییل به این مکان شدند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبری: مقاومت فلسطینیان معادلات را تغییر داد

صبری: مقاومت فلسطینیان معادلات را تغییر داد