مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-22ورزشي

از خانه کشتی ساری چه خبر؟


پس از انتشار تصاویری تامل برانگیز از خانه کشتی ساری در خبرگزاری ایسنا، ماجرا را از اداره کل ‏ورزش و جوانان استان مازندران پیگیر شدیم اما علیرغم تماس های مکرر طی چند هفته، - متاسفانه ‏امکان برقراری ارتباط با حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران فراهم نشد.

‏ ششم اردیبهشت ماه بود که خبرگزاری ایسنا طی گزارشی تصویری از خانه ‏کشتی ساری تحت عنوان وضعیت نابسامان خانه کشتی مازندران ، عکس هایی تامل برانگیز و ‏تلخ را ثبت و ضبط کرد که بلافاصله مورد توجه رسانه های استانی و کشوری قرار گرفت.

شاید ‏بهترین آن عکس ها، ثبت تصویری گرد و خاک گرفته از جام ها و کاپ های قهرمانی کشتی گیران ‏مازنی بود که در سرویس بهداشتی خانه کشتی ساری چیده شده بودند.

‏ ساختمان خانه کشتی شهرستان ساری در سال 1381 ساخته شده و به دلیل عدم بازسازی و ‏رسیدگی مناسب در سال های متمادی، رو به تخریب است.

هرچند مسئولان پیاپی قول مساعد در ‏خصوص تخصیص بودجه و تجهیز و بازسازی این بنا را داده اند اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص ‏انجام نگرفته است.

‏ ثبت چنین تصاویر تلخی از خانه کشتی مرکز استان مازندران، آن هم استانی که در سطح بین ‏المللی این رشته ورزشی صاحب نام بوده و با کسب 7 مدال طلای المپیک، استان برتر کشور و ‏پایتخت کشتی ایران و جهان شناخته می شود وجهه مناسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خانه کشتی ساری چه خبر؟

از خانه کشتی ساری چه خبر؟