مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:402021-05-22اقتصادي

توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت منجر به ایجاد نوآوری می شود


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه منجر به ایجاد خلاقیت می شود و هر گونه صدور مجوز برای تحقق این امر را تسهیل خواهیم کرد.

- ، سورنا ستاری ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه اصفهان با اشاره به لزوم توجه دانشگاه های کشور به خلاقیت و نوآوری اظهار داشت: باید بخشی از فضاهای دانشگاهی به این امر اختصاص یابد تا فضای پویاتری را در دانشگاه ها شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان توسعه تعامل دانشگاه ها و صنایع قابل توجه است، ابراز داشت: در این زمینه بخش های هماهنگ کننده امور اقتصادی و به ویژه اتاق بازرگانی نقش خوبی را ایفا کرده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه منجر به توسعه خلاقیت می شود، ادامه داد: در این زمینه باید مراکز مرتبط با این مساله راه اندازی شود و صدور مجوز را برای این امر تسهیل خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان اصفهان در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان و شهرک های علمی و فناوری پیشتاز است، تصریح کرد: در این زمینه حضور سرمایه گذاران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز امری ضروری است.

گفتنی است، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر یک روزه به اصفهان از تعدادی از شرکت های مستقر در شهرک صنعتی جی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت منجر به ایجاد نوآوری می شود

توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت منجر به ایجاد نوآوری می شود