مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-22سياسي

جشن 10 سالگی شهرستان ادب با پیام رهبر انقلاب برگزار می شود


رییس موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب گفت: جشن 10 سالگی شهرستان ادب فردا یکشنبه دوم خرداد در مجموعه شهدای سرچشمه برگزار می شود و در این برنامه پیام مقام معظم رهبری برای تولد 10 سالگی شهرستان ادب قرائت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری دهمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب صبح امروز شنبه اول خردادماه در محل این موسسه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، علی محمد مودب رییس این موسسه در ابتدای نشست اظهار داشت: در 10 سال اول شهرستان ادب تلاش ما برای شناخت فضا و ارتباطات مختلف با اساتید گرفته شد و مطالعاتی نیز انجام دادیم تا جنس فعالیت های ادبی روزگارمان را بشناسیم.

  وی با بیان اینکه وقتی شناخت در عرصه فعالیت های فرهنگی حاصل شد، سعی کردیم مهم ترین شاخصه نگاه مان احترام به مولف باشد، عنوان کرد:اینکه مولف همه سرمایه ما در ادبیات است، یعنی انسان توانایی تولید ادبی دارد و خودش اصل ماجرای فعالیت های ادبی است.

مودب با بیان اینکه ما به دنبال انسان ها رفتیم، ابراز داشت: آن هم به دنبال انسان هایی رفتیم که ویژگی اصلی شان پایبندی به ارزش های انقلاب باشد و توانایی کار خلاقه را در ادبیات داشته باشند.

با این نگاه بود که دوره های آموزشی آفتابگردان ها و مدرسه رمان برای استعدادهای جوان کشور در دو حوزه شعر و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن 10 سالگی شهرستان ادب با پیام رهبر انقلاب برگزار می شود

جشن 10 سالگی شهرستان ادب با پیام رهبر انقلاب برگزار می شود