مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-22سياسي

اصولگرایان قزوین در یک قدمی وحدت


بعد از مدتها چانه زنی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد طرفین در یک قدمی وحدت قرار گرفته اند.

- پس از مدتها بحث و چانه زنی میان جبهه پیروان ولایت و همچنین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای وحدت و ارائه یک لیست واحد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ظهر شنبه با صدور بیانیه ای، ازفعالیت یک تیم داوری 5 نفره برای وحدت در جریان اصولگرایی خبر داد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که پیش از این وحدت را تنها با حضور کاندیداهای نهایی جبهه پیروان ولایت در مجمع این شورا و اخد رأی از اعضای مجمع ممکن دانسته بود در بیانیه ظهر امروز شرط جدید خود را اعلام کرد.

بر اساس آنچه در این بیانیه به آن به صورت تلویحی اشاره شده، با حضور تیم داوری دو لیست 9 نفره به یک لیست تبدیل شده و 9 نفر باقیمانده باید به صورت رسمی انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کنند.

متن این بیانیه به این شرح است: بسمه تعالی بدینوسیله به استحضار عموم نیروهای انقلابی می رساند جلسه مشترک شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و شهرستان قزوین در عصر جمعه 31 اردیبهشت 1400 به منظور تصمیم گیری در خصوص لیست واحد شورای شهر قزوین تشکیل گردید.

در این جلسه پس از استماع فرمایشات نماینده هیأت 5 نفره داوری جناب حجه الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مصوب گردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولگرایان قزوین در یک قدمی وحدت

اصولگرایان قزوین در یک قدمی وحدت