مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-22سياسي

نامزدی انتخاباتی آیت الله رییسی پاداش الهی به دعوت کنندگان


هرچند مشروعیت اصل حکومت از دیدگاه اسلام، مشروط به اقبال عمومی و مقبولیت عامه نیست، ولی اعمال آن مسئولیت ها منوط به مقبولیت مردمی است (لولا حضور الحاضر و قیام الحجه بوجود الناصر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، به همین دلیل، بخشی از جامعه بصیر انقلابی از چند ماه پیش با در نظر گرفتن شرایط کشور، به این تشخیص صحیح رسیدند که نباید دست روی دست گذاشت، بلکه باید هرچه زودتر به دعوت عمومی و فراگیر از گزینه ای که جامع صلاحیت های گوناگون است، اقدام کرد.

آری، اقدام مناسب و به موقع از نتایج بصیرت است.

امام خامنه ای در ستایش قیام نهم دی سال 88 فرمودند: کار نهم دی ماهِ امسال هم همین جور بود.

شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه ی مناسب و مورد نیاز؛ این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر بشود آن کاری را که باید انجام بدهد، بتواند انجام بدهد.

(88/1029) گروه های متعددی دعوت از خادم ملت (آیت الله رییسی) را در پیام رسان های گوناگون از حدود چهار ماه گذشته آغاز کردند، در شرایطی که احساس می شد بخش هایی از مردم به دلیل فشارهای اقتصادی، انگیزه ای برای مشارکت در انتخابات ندارند، موجی از نشاط انتخاباتی را به جامعه تزریق و علاوه بر آن، توجه جریان انقلابی و اقشار مختلف مردم را به شخصیتی که می تواند تحول اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدی انتخاباتی آیت الله رییسی پاداش الهی به دعوت کنندگان

نامزدی انتخاباتی آیت الله رییسی پاداش الهی به دعوت کنندگان