مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-22فرهنگي

تجربه حضور در «بوتیمار»/ گفتند خوب نباشی، از وسط کار برمی گردی!


ندا کوهی بازیگر نقش «زهرا» در سریال «بوتیمار» از تجربه همکاری و ورود به ترکیب بازیگران این مجموعه که این شب ها از شبکه سوم سیما پخش می شود توضیح داد.

  - ندا کوهی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار از تجربه همکاری و ورود به ترکیب بازیگران این مجموعه که این شب ها از شبکه سوم سیما پخش می شود توضیح داد.

  ندا کوهی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما درباره بازی در جدیدترین سریال تلویزیونی خود به نام بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف زاده و به تهیه کنندگی مهران مهام به خبرنگار مهر بیان کرد: سریال بوتیمار قصه ای از جامعه امروز را روایت می کند که فضایی کمدی انتقادی نسبت به جامعه امروز و برخی از آدم هایی دارد که تنگ نظر هستند.

وی ادامه داد: این سریال می خواهد خطاب به این افراد تنگ نظر بگوید که می شود به گونه دیگری هم زندگی کرد و ای کاش این افراد هم از لحظه لحظه زندگیشان لذت برده بودند.

ما دو خانواده خیلی متفاوت را می بینیم که وقتی با هم رو به رو می شوند و در قالب زندگی جدیدی که با هم آغاز کرده اند نکاتی را از یکدیگر یاد می گیرند و در نهایت با هم متحد شده و سعی می کنند مشکلی را حل کنند.

کوهی درباره تجربه همکاری با بازیگران کمدی در این سریال یادآور شد: در این سریال در کنار بازیگرانی چون حمید لولایی و مرجانه گلچین بازی کردم که زوج شناخته شده ای هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه حضور در «بوتیمار»/ گفتند خوب نباشی، از وسط کار برمی گردی!

تجربه حضور در «بوتیمار»/ گفتند خوب نباشی، از وسط کار برمی گردی!