مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-22اقتصادي

وعده های واقعی مشارکت را افزایش می دهد/لزوم واکسیناسیون صنعتگران


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس ضمن طرح این توصیه به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که وعده های اقتصادی واقعی بدهند، - ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس ضمن طرح این توصیه به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که وعده های اقتصادی واقعی بدهند، خاطرنشان کرد که دادن وعده های واقعی که قابلیت اجرا داشته باشد، منجر به افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.

جمال رازقی شنبه اول خرداد در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس که به شکل وبینار برگزار شد، گفت: مردم ما بسیار آگاه و مسلط به امور روز هستند و کاندیدهای انتخابات های پیش رو در کشور باید در بیان وعده های انتخاباتی خود در حوزه اقتصاد، واقعیت ها را همراه با راهکار اجرایی بیان کنند زیرا دیگر مردم پذیرای حرف های شعاری و وعده های توخالی که واقعی نباشد، نیستند.

او با بیان اینکه در گذشته و دولت های مختلف در حوزه اقتصاد موضوع هایی را دست آویز خود کردند که برگرفته از واقعیت های موجود نبود، افزود: کاندیدای انتخاباتی همه دم از ایجاد رفاه اقتصادی برای مردم می زنند اما هیچ کدام از آنها نمی گوید که وضعیت اقتصاد کشور چگونه است؟ در این حوزه در یک کشور جنگ زده قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های واقعی مشارکت را افزایش می دهد/لزوم واکسیناسیون صنعتگران

وعده های واقعی مشارکت را افزایش می دهد/لزوم واکسیناسیون صنعتگران