مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:202021-05-22سياسي

اگر رسانه نماینده یک تفکر سیاسی خاص باشند ضربه ای به خود رسانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه غیرمحرمانه ، برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع نقش رسانه ها در انتخابات با حضور محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی؛ - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رسانه های ما باید اجتماعی تر باشند و اینکه نماینده یک تفکر سیاسی خاص باشند ضربه ای به خود رسانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه غیرمحرمانه ، برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع نقش رسانه ها در انتخابات با حضور محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی؛ سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛ مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه و کارشناس روابط بین الملل و ظهیر اصفهانی مدرس دانشگاه و کارشناس رسانه و حوزه سیاسی جمعه سی و یکم اردیبهشت ماه از شبکه دو سیما پخش شد.

سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تحولات رسانه به سمت و سویی رفته است که از فضای سنتی رسانه ایی عبور کرده ایم.

بسیاری از رسانه های مکتوب دنیا الکترونیک شده اند.

حتی سایت های خبری بزرگ دنیا نیز که بعضا درگذشته رسانه مکتوب بودند اکنون به دلیل مسائل زیست محیطی اجازه پرینت گرفتن نیز به مخاطب نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر رسانه نماینده یک تفکر سیاسی خاص باشند ضربه ای به خود رسانه است

اگر رسانه نماینده یک تفکر سیاسی خاص باشند ضربه ای به خود رسانه است