مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-22پزشكي

وضعیت کرونا در کرمان شکننده است/توقف سیر نزولی بیماری


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بسیار وضعیت شکننده ای از نظر کرونا در استان داریم و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و مسؤولان اتفاقی در استان نیفتد و روند نزولی خود را مانند قبل همچنان ادامه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری بعد از ظهر امروز در ستاد و رفسنجان نارنجی و 14 شهرستان بم، فهرج، نرماشیر، ریگان، رودبار، عنبرآباد، ارزوییه، فاریاب، منوجان، رودبار، بردسیر، رابر و انار زرد هستند.

حمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم در این جلسه اظهار داشت:  با توجه به موقعیت جغرافیایی که استان کرمان  دارد و با توجه به اینکه دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان هنوز در پیک بیماری قرار دارند، پیش بینی می شود با توجه به ورود  ویروس های جهش یافته مدتی در این وضعیت باقی بمانند و از طرفی دیگر مراودات بین  شهرستان های استان به ویژه جنوبی و شرقی با این دو استان وجود دارد باید موضوع را جدی گرفته شود.

وی عنوان کرد: هفته گذشته نسبت به هفته های قبل سیر نزولی بیماری در کل استان متوقف شده و بر اساس تعداد بیماران بستری در داخل بیمارستان ها و تحت اشغال شده تفاوتی با قبل ندارد.

 رشیدی نژاد بیان داشت: امروز 760 بیمار بستری در بیمارستان های استان داریم که هفته قبل این رقم 757 نفر بود که خیلی با یکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در کرمان شکننده است/توقف سیر نزولی بیماری

وضعیت کرونا در کرمان شکننده است/توقف سیر نزولی بیماری