مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-22سياسي

سروری: دولت سوم روحانی یعنی تشویق به وضعیت موجود/ چمران: تهران خیلی عقب ماندگی دارد


نشست دبیران و اعضای هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مناطق تهران، دبیران کمیته ها، کانون ها، احزاب و تشکل های شورای ائتلاف تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه رسمی شورای ائتلاف، نشست دبیران و اعضای هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مناطق تهران، دبیران کمیته ها، کانون ها، احزاب و تشکل های شورای ائتلاف تهران صبح پنجشنبه (30اردیبهشت ماه) برگزار شد.

چمران: نباید توهم پیروزی کسی را بردارد/ در شهر تهران خیلی عقب ماندگی داریم مهدی چمران نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این برنامه اظهار داشت: در دنیای ما حاکمان سالمی حکومت نمی کنند و آنچه در کشور ما رخ داده نیاز به تکرار مکررات نیست ولی باید سعی کنیم این جامعه و حاکمان و روحیه مردمی عوض شود.

وی با اشاره به اینکه دوره دوم که وارد شورا شدیم، دوره اول اشرافیت در حد اعلای خود بود، اظهار داشت: یکی از شهرداران منطقه میوه را مثل کوه روی یک ظرف بزرگ چیده بود ولی وقتی شهرداری را تحویل ما می دادند، من از شهردار خواهش مردم که وقتی آمدی دیگر از این میوه ها در اتاقت نگذار و این روحیه در کل شهرداری گسترش پیدا کرد.

  چمران نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب   من تاکید بر اینکه آیت الله رییسی در آستان قدس و قوه قصاییه تحرک به وجود آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: دولت سوم روحانی یعنی تشویق به وضعیت موجود/ چمران: تهران خیلی عقب ماندگی دارد

سروری: دولت سوم روحانی یعنی تشویق به وضعیت موجود/ چمران: تهران خیلی عقب ماندگی دارد