مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-22پزشكي

246 مبتلا به کرونا در بخش های ویژه فارس بستری هستند


هزار و 377 بیمار مثبت و یا مشکوک دارای علایم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 246 بیمار در «آی سی یو» هستند.

- شیراز - معاون علوم پزشکی شیراز گفت:هزار و 377 بیمار مثبت و یا مشکوک دارای علایم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 246 بیمار در آی سی یو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را چهار هزار و 467 نفر اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: در حال حاضر در شهرستان شیراز دو مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک کوهستانی دراک و ورودی ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود؛ همچنین مراکز ثابت واکسیناسیون شامل مرکز واکسیناسیون برج پژوهشی محمد رسول الله (ص) واقع در خیابان خلیلی، سالن ورزشی غدیر دانشکده علوم توانبخشی واقع در بلوار شهید چمران، سالن هلال احمر واقع در بلوار سیبویه بعد از بیمارستان قلب الزهرا (س) و سالن بهزیستی واقع در کوی زهرا (س)، آماده ارائه خدمت به سالمندان و واکسیناسیون این افراد است؛ در شهرستان ها نیز مراکز واکسیناسیون از سوی شبکه های بهداشت و درمان هر شهرستان، اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

246 مبتلا به کرونا در بخش های ویژه فارس بستری هستند

246 مبتلا به کرونا در بخش های ویژه فارس بستری هستند