مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-22اقتصادي

طرح های تحقیقاتی اولویت دار گیاهان دارویی اجرا می شود


تفاهم نامه همکاری بین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور(INSF) و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در راستای اجرای پروژه های اولویت دار کشور منعقد شد.

- به نقل از صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران کشور، تفاهم نامه همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور دکتر رضا غفارزادگان رییس پژوهشکده گیاهان دارویی و دکتر ایمان افتخاری رییس صندوق حمایت از پژوهشگران منعقد شد.

موضوع این تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای 10 طرح تحقیقاتی پسادکتری، 10 طرح تحقیقاتی رساله دکتری و 15 طرح پژوهشی در راستای اولویت های تحقیقاتی اعلام شد.

در این مراسم دکتر افتخاری رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور بیان کرد: توجه به پژوهش به خصوص بخشی که به سلامت مردم و جامعه گره می خورد همیشه جزیی از اولویت هایی مورد توجه و با اهمیت در صندوق به شمار می رود.

وی افزود: بحث سلامت جامعه و خصوصاً داروهای گیاهی که ریشه در سنت و دین ما دارد از اهمیت ویژه ای برخودار است که امیدواریم با همکاری با مراکز علمی بتوانیم این سنت را به پشتوانه های علمی توسعه بدهیم تا در فراسوی آن برخی از مشکلات آحاد جامعه کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های تحقیقاتی اولویت دار گیاهان دارویی اجرا می شود

طرح های تحقیقاتی اولویت دار گیاهان دارویی اجرا می شود