مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-22سياسي

منصور: سند 3 پلاک دماوند به نام سازمان جنگل ها بازگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود منصور در نشستی خبری با بیان اینکه سند کوه دماوند و جنگل های آق مشهد نمی تواند از مالکیت سازمان جنگل ها خارج شود، - رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: سند سه پلاک 67، 68 و 69 کوه دماوند به نام سازمان جنگل ها بازگردانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود منصور در نشستی خبری با بیان اینکه سند کوه دماوند و جنگل های آق مشهد نمی تواند از مالکیت سازمان جنگل ها خارج شود، افزود: دو پلاک 35 و 37 در انتظار اقدامات ثبتی از سوی سازمان ثبت اسناد کشور است که با پیگیری معاون اول ریاست جمهوری انجام می شود.

وی اضافه کرد:اکنون کار های مقدماتی کوه دماوند انجام شده است و تلاش داریم تا دو ماه آینده ستد آن صادر شود.

سازمان جنگل ها یک لحظه از انجام وظایف قانونی و حفاظتی خود در زمینه جنگل های آق مشهد، کوه دماوند و تالاب ها سهل انگاری نمی کند تا تعیین تکلیف قضایی انجام شود.

سند مالکیت تالاب انزلی به نام سازمان جنگل ها است رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور درباره سند تالاب انزلی و سایر تالاب های کشور اظهارداشت: یک سندی به استثنا برای تالاب انزلی صادر شد که اشتباه بود بنابراین با سازمان ثبت اسناد کشور هماهنگی های لازم انجام شد و استدلال ما را پذیرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصور: سند 3 پلاک دماوند به نام سازمان جنگل ها بازگشت

منصور: سند 3 پلاک دماوند به نام سازمان جنگل ها بازگشت