مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-22سياسي

مدرک گرایی و توسعه کمی رشته حقوق به تنهایی راه به جایی ندارد


مدرک گرایی و توسعه کمی آموزش حقوق به تنهایی راه به جایی نخواهد برد و رسالت امروز دانشکده های حقوق را محقق نخواهد کرد و تناسبی با جایگاه تاریخی و پیشینه گذشته این نهاد کهن نخواهد داشت.

- ایسنا/خوزستان وزیر دادگستری گفت: مدرک گرایی و توسعه کمی آموزش حقوق به تنهایی راه به جایی نخواهد برد و رسالت امروز دانشکده های حقوق را محقق نخواهد کرد و تناسبی با جایگاه تاریخی و پیشینه گذشته این نهاد کهن نخواهد داشت.

سیدعلیرضا آوایی امروز (یکم خرداد) در نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه شهید چمران اهواز که در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم دانشکده ای که بنا است در این دانشگاه با عنوان دانشکده حقوق و علوم سیاسی فعالیت کند، در انجام رسالت خود موفق باشد و انسان های بزرگی از جهت علمی، انسانی، اخلاقی و معنوی به کشور تحویل دهد.

استدعا می کنم همزمان با اهتمام به رشد علمی دانشجویانی که در اختیار شما هستند، یاری کنید که از نظر ابعاد معنوی و اخلاقی بتوانند به مدارج بالایی برسند؛ فقط در این صورت امکان دارد که کشور بتواند از آن ها بهره های لازم را ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی، فرصت مناسبتی است تا به تاریخ دانشکده حقوق در کشور عزیزمان توجه کنیم و از گذشتگان و پیشکسوتان این مسیر، یادکرد نیکویی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرک گرایی و توسعه کمی رشته حقوق به تنهایی راه به جایی ندارد

مدرک گرایی و توسعه کمی رشته حقوق به تنهایی راه به جایی ندارد