مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-22فناوري

برنامه اپراتورهای ثابت برای ورود به حوزه 5G


معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای اپراتورهای ثابت بی سیم یک نقشه راه در نظر گرفتیم تا بتوانند وارد حوزه های 5G شوند و منابعی که دارند را با اپراتورها به اشتراک بگذارند، - معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای اپراتورهای ثابت بی سیم یک نقشه راه در نظر گرفتیم تا بتوانند وارد حوزه های 5G شوند و منابعی که دارند را با اپراتورها به اشتراک بگذارند، گفت: این برنامه برای دارندگان پروانه FWA، گزینه خوبی برای ورود به حوزه های 5G است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمده ترین فعالیت رگولاتوری تدوین پیش نویس کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

از این رو حسین فلاح جوشقانی -رییس رگولاتوری- درباره رویکردهای رگولاتوری در حوزه مقررات گذاری ICT اظهار کرد: در چهار سال گذشته نگاه رگولاتوری به ویژه در مناطق کم برخوردار نگاه توسعه گرایانه بود.

به دلیل وجود همین نگاه، در دوران شیوع کرونا با بحران روبه رو نشدیم و در اکثر روستاهای کشور سرویس با کیفیت ارایه می شود و دانش آموزان و دانشجویان روستایی از آموزش مجازی بهره مند هستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: یکی از اقدامات اساسی اصلاح مقررات مربوط به 3 درصد سهم USO (خدمات عمومی الزامی ارتباطات و فناوری اطلاعات)، از درآمد اپراتورهاست که قبلاً توسط پیمانکار در مناطق روستایی و کمتر برخوردار برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اپراتورهای ثابت برای ورود به حوزه 5G

برنامه اپراتورهای ثابت برای ورود به حوزه 5G