مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-22سياسي

جلوگیری از قطع برق شهرستان های کم برخوردار برای رفاه دیگر شهرها


فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه قطعی 6 ساعته برق در این هوای گرم قابل قبول نیست گفت: برق شهرستان های کم بر خوردار برای رفاه کلان شهرها و استان های برخوردار قطع نکنید.

- محمد تاسمه ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مدیران توانیر با فرمانداران هماهنگ باشند و نمی شود در شهرستانی 6 ساعت برق را قطع کرد.

 وی خطاب به مدیران شرکت توزیع برق استان افزود: برق شهرستان های کم برخوردار برای رفاه کلانشهرها و استان های برخوردار قطع نکنید و این یک سومدیریت محرز است.

  فرماندار ملکشاهی گفت: نمی شود ما در برابر انتقادات بی شمار مردم، پاسخگوی عملکرد ضعیف شرکت توانیر باشیم و توصیه می کنم اگر قرار است برق در شهرستان ها قطع شود؛ حداقل زمانبندی رو اعلام کنید تا مردم در جریان قطعی قرار بگیرند.

تاسمه افزود: بعضی دستگاه های خدمات رسان ما از جمله شبکه های بهداشت که بیماران دیالیزی دارند و با توجه به ماهیت اورژانسی کارشان با مشکل جدی مواجه می شوند و هر گونه اتفاقی که در سطح شهرستان برای بیماری بیفتد وزارت نیرو باید پاسخگوی مردم باشد.

  وی در پایان به مدیران شرکت توزیع برق توصیه کرد: اگر می خواهید کمبود برق جبران کنید، برق مناطق تهران و کلانشهرها را قطع کنید که حداقل درد مناطق کم محروم برای چند ساعت احساس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قطع برق شهرستان های کم برخوردار برای رفاه دیگر شهرها

جلوگیری از قطع برق شهرستان های کم برخوردار برای رفاه دیگر شهرها