مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-22اقتصادي

زعفران سحرخیز موفق به اخذ گواهی قدمت یونسکو شد


گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز که نامی شناخته شده و معتبرترین برند زعفران کشور است موفق به کسب گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی از کمیسیون ملی یونسکو ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام برند زعفران سحرخیز شده است.

سحرخیز از سال 1311 به همت مرحوم حاج محمد سحرخیز بنیان گذاشته شد و در سال های ابتدایی به شکل مجموعه فروشگاه های زنجیره ای فعالیت نمود.

اما در سال های بعد سحرخیز با گسترش فعالیت هایش در راستای ارائه محصولات با کیفیت و اصل احترام به مشتری، مزرعه های کشت و پرورش زعفران را راه اندازی کرد.

سپس کارخانه های فرآوری محصولات متنوع بنا نهاده شد.

تولید و بسته بندی بیش از 10 گروه محصولی مختلف و صادرات و فروش در جای جای دنیا از افتخاراتی است که باعث شده سحرخیز فاصله معناداری از رقبای خود داشته باشد.

در واقع تمام چرخه ی تولید تا توزیع در مجموعه سحرخیز انجام می شود و آنها محصولاتی شامل زعفران، نبات، زرشک، خشکبار، ادویه، عرقیات، چای و دمنوش، و بسته های هدایای ویژه را در سبد محصولی خود عرضه می کنند.

گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی یونسکو سندی است که بر اساس بررسی های میدانی و ارزیابی های مستمر از مستندات و داشته های تاریخی از طرف کمیسیون ملی یونسکو بعد از انتخاب و انجام مراحل متعدد بررسی و اعتبارسنجی های سخت گیرانه به معدودی از برنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زعفران سحرخیز موفق به اخذ گواهی قدمت یونسکو شد

زعفران سحرخیز موفق به اخذ گواهی قدمت یونسکو شد