مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 12:452021-05-22اقتصادي

حضور بانک ها در تهیه نقدینگی مجامع تولیدی وعرضه مسکن،گره گشا است


رشد فزاینده نقدینگی و بی برنامگی در مدیریت نقدینگی ضعف بزرگی است که با حضور مؤثر بانک ‎ها در تهیه نقدینگی مجامع تولیدی و عرضه مسکن، - گره گشا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، بانک ها باید تا جایی که امکان دارد، حمایت و پشتیبانی خود را از تولید و مجامع صنعتی افزایش دهند و با ثبت یک کار جهادی و انقلابی در این جنگ اقتصادی، با ارائه تسهیلات مناسب و در نظر گرفتن امهال مناسب جهت وصول مطالبات از صنایع و تولیدی ها، تأثیر خود را در پویایی اقتصاد کشور به نمایش گذارند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: جلوگیری از تضییع بیت المال و دفاع از حقوق عامه وظیفه دادگستری است و در این باب، دستگاه قضایی پشتیبان و حامی شما است ولی همانطور که می دانید استان مرکزی یک استان صنعتی و دارای جمعیت گسترده کارگری است که می طلبد با عنایت به شرایط خاص موجود و به برای جلوگیری از تعطیلی صنایع و دیگر تولیدی ها، با تقسیط مطالبات واحدهای صنعتی و تولیدی و اعطای مهلت های مناسب، کمک حال مجامع صنعتی استان باشید.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گرانی مسکن اشاره کرد و گفت: گرانی مسکن یکی دیگر از معضلات بزرگ در کشور و همچنین استان مرکزی است و متأسفانه سال گذشته در این حوزه استان مرکزی رتبه دوم در کشور را داشت که در این خصوص بانک ها می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بانک ها در تهیه نقدینگی مجامع تولیدی وعرضه مسکن،گره گشا است

حضور بانک ها در تهیه نقدینگی مجامع تولیدی وعرضه مسکن،گره گشا است