مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 12:552021-05-22اقتصادي

ماجرای عرضه گوشت فاسد شده در فروشگاه شهروند چه بود؟


مدیرعامل فروشگاه های شهروند توضیحاتی درباره ماجرای توزیع گوشت فاسد در یکی از شعب فروشگاه های شهروند ارائه داد و گفت: سازمان دامپزشکی ناظر مقیم در فروشگاه های شهروند دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی محمد وحیدکریمی مدیرعامل فروشگاه های شهروند در حاشیه افتتاح شعبه فله ای بوده است.

وی افزود: دستگاه کنترل کیفیت ما بررسی های لازم را در این زمینه انجام داد و از آنجایی که فاکتور خرید نداشت شائبه ها ایجاد شد البته ما بر اساس موضوع مشتری مداری قضیه را پیگیری کردیم.

مدیرعامل فروشگاه های شهروند ادامه داد: این سوال مطرح است که چرا گوشتی که دارای فساد بوده پخته شده و به آن ادویه و پیاز زده اند و اگر مشکل داشت باید همان موقع به ما اعلام می کردند همچنین ناظر مقیم سازمان دامپزشکی بر عرضه گوشت نظارت دارد و روزانه فقط در فروشگاه بیهقی یک تن گوشت توزیع می شود و به جزء این مورد اعتراض که توسط یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده اعتراض و مرجوعی دیگری نداشته ایم.

وحیدکریمی درباره ورود فروشگاه های شهروند به بورس گفت: همه رقیبان ما هوشمند و جوان هستند و برای ورود به بازار سرمایه پوست اندازی اجباری جهت بقای شرکت و حفظ سرمایه های مردم لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عرضه گوشت فاسد شده در فروشگاه شهروند چه بود؟

ماجرای عرضه گوشت فاسد شده در فروشگاه شهروند چه بود؟