مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 13:502021-05-22ورزشي

پایان رقابت های تنیس جهانی سطح 4 جوانان در شیراز


رقابت های تنیس سطح چهار جهان در رده سنی جوانان، روز شنبه اول خردادماه با برگزاری دیدارهای نهایی در بخش های انفرادی و دو نفره به پایان رسید.

- ایسنا/فارس رقابت های تنیس سطح چهار جهان در رده سنی جوانان، روز شنبه اول خردادماه با برگزاری دیدارهای نهایی در بخش های انفرادی و دو نفره به پایان رسید.

شنبه اول خرداد و در روز پایانی این رقابت های 8 روزه و در نخستین فینال انفرادی که در بخش دختران برگزار شد، مشکات الزهرا صفی از ایران توانست به راحتی از سد حریف ترک خود عبور کرده و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

صفی موفق شد در ست نخست با نتیجه0-6 پولات از ترکیه را شکست دهد و در ست دوم نیز با همین نتیجه به پیروزی رسید تا این دیدار با قهرمانی نماینده کشورمان به پایان برسد.

تنیسور ترک عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و ماندگار فرزامی و پرنیا رکن آبادی نیز عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

در دیدار نهایی بخش دو نفره پسران تیم متشکل از کیان سانتینو از آلمان و علی یزدانی از ایران مقابل یوستین بلا از رومانی و دیمیتری دولژنکف از روسیه به برتری دست یافت.

در این دیدار تیم 2 نفره ایران و آلمان با نتایج 6 بر سه ، 6 بر یک و 10 بر چهار حریفان روس و رومانی را شکست و عنوان نخست را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت های تنیس جهانی سطح 4 جوانان در شیراز

پایان رقابت های تنیس جهانی سطح 4 جوانان در شیراز