مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 14:452021-05-22اقتصادي

مشکل آب روستای «دو اسب» زنجان رفع شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشکل کمبود و افت فشار آب در روستای دواسب از توابع شهرستان زنجان رفع شد.

- علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با اجرای 700 متر لوله گذاری جدید و افزایش توان تولید در روستای دو اسب زنجان، مشکل کمبود و افت فشار آب حل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه با اجرای عملیات لوله گذاری و جداسازی آب بخش روستایی دواسب از مخزن 500 متر مکعبی بخشی از مشکل این روستا حل شد، تصرح کرد: وارد مدار کردن پمپ سوم تامین آب و همچنین شناسایی چندین فقره انشعاب غیرمجاز از دیگر عوامل مشکل چندین ساله اهالی این روستا بود.

وی با اشاره به اینکه روستای دواسب جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر دارد، تصریح کرد: پیش از این به دلیل اختلاف شیب و افت فشار آب، وجود انشعابات غیرمجاز و عدم رعایت الگوی مصرف اهالی این روستا با مشکل کمبود و قطعی آب مواجه بودند.

جزءقاسمی با اشاره به شناسایی  تعداد 21 رشته انشعاب غیر مجاز باغات و واحدهای مسکونی در روستای دواسب عنوان کرد: با پیمایش همه انشعابات این روستا توسط شرکت آبفا، انشعابات غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه اکثر روستاهای استان در طول سال مشکل کمبود آب ندارد، ادامه داد: تنها در فصل گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب روستای «دو اسب» زنجان رفع شد

مشکل آب روستای «دو اسب» زنجان رفع شد