مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 15:452021-05-22سياسي

300 طرح اقتصادی در همدان در حال اجرا است


بیش از 300 طرح مهم اقتصادی در حوزه های مختلف در استان همدان در حال ساخت است.

- ، سید سعید شاهرخی در مراسم افتتاح همزمان پروژه های ارتباطات روستاهای استان همدان و چهل نقطه دیگر کشور، که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دوم با دست پر در استان همدان حضور پیدا کرده اند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: اینکه کارگزاران دولت تدبیر و امید و همچنین با حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فعالیت های مختلف و تأثیرگذاری در حوزه های مختلف استان همدان داشته و دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه بیش از 300 طرح مهم اقتصادی در حوزه های مختلف در استان همدان در حال ساخت هستند، ادامه داد: استان همدان به مثابه یک کارگاه بزرگ سازندگی در حال فعالیت است.

شاهرخی با اشاره به اینکه همدان از استان های پیشرو در اتصال به شبکه ملی اطلاعات و ظرفیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور است ، گفت: تا کنون بیش از 99 درصد یعنی 907 روستا و خانواده های روستایی استان همدان به یکی از نیازهای مهم توسعه یعنی شبکه ملی اطلاعات دست پیدا کرده اند.

وی گفت: 24 درصد از رشد زیرساخت های ارتباطات استان ظرف سه ماه اخیر حدفاصل بین سفر اول و سفر دوم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 طرح اقتصادی در همدان در حال اجرا است

300 طرح اقتصادی در همدان در حال اجرا است