مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 16:302021-05-22اقتصادي

کشاورزی، رکورددار مصرف برق در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین میزان مصرف برق استان به ترتیب در حوزه های کشاورزی با 35 درصد، مشترکان خانگی 28 درصد و مشترکان صنعتی با 20 درصد است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین میزان مصرف برق استان به ترتیب در حوزه های کشاورزی با 35 درصد، مشترکان خانگی 28 درصد و مشترکان صنعتی با 20 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فرهزاد اول خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ظرفیت عملی نیروگاه های کشور حدود 56 هزار مگاوات است، اظهار کرد:پیش بینی می شود در تابستان 1400 مصرف برق به حدود 66 هزارمگاوات برسد که در واقع کشور با 10 هزار مگاوات کسری تولید مواجه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کسری تولید در حوزه برق از دو بخش نشات می گیرد، گفت: نخستین مسئله کمبود تولید است و اتفاقاتی در کشور رقم خورده که این کمبود را ایجاد کرده، مسئله دیگر در حوزه کمبود برق مربوط به نیروگاه های برق آبی (سدها) کشور است، در حال حاضر ذخایر آبی پشت سدهای کشور با کاهش 34 درصدی مواجه شده و زمانی که ذخایر آبی نیروگاه ها به سطح حداقل برسد، قابلیت چرخش توربین ها از بین می رود، به دلیل کاهش بارش ها در سال زراعی جاری این مشکل در تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی، رکورددار مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

کشاورزی، رکورددار مصرف برق در چهارمحال و بختیاری