مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 16:352021-05-22سياسي

دورهمی انتخاباتی در قزوین باعث تجدیدنظر در تایید صلاحیت کاندیداها می شود


کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا که برای تبلیغات اقدام به تشکیل دورهمی ها و تجمعات اجتماعی در شرایط کرونایی کنند، صلاحیت آن ها مجددا بررسی و با آن ها برخورد خواهد شد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا که برای تبلیغات اقدام به تشکیل دورهمی ها و تجمعات اجتماعی در شرایط کرونایی کنند، صلاحیت آن ها مجددا بررسی و با آن ها برخورد خواهد شد.

هدایت الله جمالی پور در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که امروز یکم خرداد در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین کلیه رستوران ها و کافی شاپ ها باید با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت داشته باشند در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ظرفیت 30 درصدی، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

وی افزود: هیچ علاقه ای به تعطیلی واحدهای صنفی نداریم، از مشکلات معیشتی اصناف استان قزوین باخبر هستیم و امیدواریم این قشر فرصت هایی را که ستاد مقابله با کرونای استان در اختیارشان قرار داده را به تهدید تبدیل نکنند.

استاندار قزوین بیان کرد: در حال حاضر نگرانی هایی در خصوص کرونای هندی وجو دارد که در صورت مدیریت صحیح و برنامه ریزی های مدون می توان از بحران جلوگیری کرد، در حال حاضر پیشگیری و مهار ویروس کرونا مهمترین هدف استان قزوین است که با همکاری مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی انتخاباتی در قزوین باعث تجدیدنظر در تایید صلاحیت کاندیداها می شود

دورهمی انتخاباتی در قزوین باعث تجدیدنظر در تایید صلاحیت کاندیداها می شود