مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 16:552021-05-22ورزشي

حمایت از تیم های ورزشی، نیازمند ایجاد محیط حقوقی است


استاندار فارس، حمایت از تیم های ورزشی را نیازمند ایجاد محیط حقوقی دانست و گفت: بی تردید نمایندگان مجلس در این زمینه می توانند کمک شایانی به توسعه ورزش های تیمی استان کنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس، حمایت از تیم های ورزشی را نیازمند ایجاد محیط حقوقی دانست و گفت: بی تردید نمایندگان مجلس در این زمینه می توانند کمک شایانی به توسعه ورزش های تیمی استان کنند.

عنایت الله رحیمی عصر شنبه یکم خرداد در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی فارس به تلاش های انجام شده در حوزه ورزش در استان اشاره و اضافه کرد: ورزشگاه پارس با همتی که این دولت به کار گرفته شد، بعد از بیست و چند سال رها شدن به سرانجام رسید و مکانی مناسب در اختیار استان قرار داد.

او همچنین با اشاره به بعضی مشکلات موجود در این مجموعه از متولیان وزرات ورزش و جوانان خواست در رفع این نواقص همکاری لازم را داشته باشند تا این ورزشگاه در حد امکان برای بازیهای لیگ برتری مهیا باشد.

استاندار فارس اضافه کرد: ابتکار و جسارت توام با قانون مداری مسئولان حوزه ورزش و جوانان در کنار اختیاراتی که از مرکز باید به آنها داده شود می تواند این مجموعه را درآمد زا کند.

رحیمی با بیان اینکه در بودجه امسال تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام خواهد بود که درصد پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند، گفت: اتمام این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تیم های ورزشی، نیازمند ایجاد محیط حقوقی است

حمایت از تیم های ورزشی، نیازمند ایجاد محیط حقوقی است