مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 17:052021-05-22سياسي

ثبت 80 موکب اربعین در استان قزوین


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین درحال حاضر 80 موکب در استان قزوین به ثبت رسیده اند ما امیدواریم با تمدید و ثبت مواکب در سال جاری این مواکب میزبان زائرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مهدی طاهرخانی در همایش مدیران اجرایی مواکب استان قزوین بعد از ظهر دوشنبه در سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات یادگار حاج قاسم در راستای ساخت، مرمت، بازسازی عتبات عالیات و جبهه مقاومت شکل گرفت و طی سالیان گذشت توانست توفیقات مهمی را در عتبات ایجاد کند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اذعان کرد: در طی سال های گذشته ستاد عتبات اقدامات متعددی از جمله ساخت و بازسازی صحن امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) در نجف اشرف، بازسازی حرمین کاظمین، سامرا و طفلان مسلم در شهر مسیب عراق و در حال حاضر در حال تکمیل پروژه صحن امام حسین (ع) در کربلا است.

وی افزود: هم اکنون صحن و شبستان حضرت زینب (س) حدفاصل بین خیمه گاه تا قتلگاه در نقطه تل زینبیه در حال ساخت و ساز است که این پروژه با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمک های مردمی در حال ساخت بوده و به لطف خدا در سال جاری آماده میزبانی از زائرین گرامی به ویژه زائرین اربعین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 80 موکب اربعین در استان قزوین

ثبت 80 موکب اربعین در استان قزوین