مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 17:052021-05-22حوادث

کشف 249 کیلو مواد مخدر طی سه عملیات جداگانه پلیس خراسان رضوی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 249 کیلوگرم تریاک طی سه عملیات جداگانه در محورهای مواصلاتی شهرستان های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم قربان زاده اظهار کرد: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق 3محموله مواد مخدر از استان های شرقی به مشهد دست یافتند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: جان برکفان مبارز با مواد مخدر سبزوار در مرحله اول این عملیات با رد زنی و توقیف خودروی کامیون حامل بار هندوانه علاوه بر کشف 42 کیلوگرم تریاک موفق به دستگیری 2متهم در این زمینه شدند.

وی ادامه داد: تیم های پلیس تربت حیدریه نیز در مرحله دوم این عملیات خودروی اتوبوس مسافربری را در ایست و بازرسی کامه توقیف و در بازرسی از این خودرو 130کیلو تریاک کشف و یک نفر را تیز به عنوان متهم دستگیر کردند.

سردار قربان زاده یادآور شد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان های تربت جام و فریمان نیز در مرحله نهایی این عملیات ضربتی با توقیف خودروی پراید و دستگیری 2متهم 77کیلو تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/ 70042


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 249 کیلو مواد مخدر طی سه عملیات جداگانه پلیس خراسان رضوی

کشف 249 کیلو مواد مخدر طی سه عملیات جداگانه پلیس خراسان رضوی