مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 18:352021-05-22اقتصادي

مصرف گاز استان اصفهان به 60 میلیون مترمکعب رسید


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه مصرف گاز استان اصفهان اکنون به 60 میلیون متر مکعب رسیده است، گفت: سال 99 در استان اصفهان بیش از 13 میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است که 60 میلیون متر مکعب گاز جایگزین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، سید مصطفی علوی عصر امروز در آیین معارفه رییس جدید  اداره گاز شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در استان اصفهان تمام شهرستان ها و روستاهای دارای شرایط  گازرسانی از نعمت گاز بهره مند شدند، اظهار کرد: در شهرستان فریدون شهر تعداد هفت روستا است که عملیات گازرسانی به آن ها بر اساس برنامه پیش خواهد رفت تا امسال از نعمت گاز بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: سال 99 در استان اصفهان بیش از 13 میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است که 60 میلیون متر مکعب گاز جایگزین شد که شامل صنایع پراکنده در سطح استان از قبیل صنایع تولیدی و مرغداری و گاوداری ها را شامل می شود.

علوی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان با توجه به وسعت گسترده شبکه گازرسانی در فصل گرم پروژه های گازرسانی انجام می دهیم تا مردم در فصل زمستان از خدمات گاز بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:  در سال 1400 در قالب مصوبه شورای اقتصاد و بر اساس یک برنامه ریزی  به واحدهای صنعتی که گاز رسانی نشده است پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز استان اصفهان به 60 میلیون مترمکعب رسید

مصرف گاز استان اصفهان به 60 میلیون مترمکعب رسید