مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 19:102021-05-22ورزشي

رقابت تیم بسکتبال شیمیدر قم با 2 حریف جدید


1400 پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های ایران با دو رقیب جدید بین 16 تیم این دوره رقابت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر امسال برای سومین دوره متوالی به عنوان نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور به میدان می رود، لیگی که مطابق انتظار باید از نیمه دوم سال آغاز شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با تعداد تیم های فصل قبل یعنی 16 تیم به انجام خواهد رسید.

تیم بسکتبال شیمیدر نخستین بار در فصل 1399 - 1398 به عنوان نماینده قم در لیگ برتر به میدان رفت اما این لیگ به دلیل شیوع ناگهانی ویروس کرونا پایانی نداشت، ولی در فصل 14001 - 1399 که دومین فصل حضور شیمیدر قم در لیگ برتر بود، این تیم مقام سوم مسابقات را برای بسکتبال قم به ارمغان آورد.

حالا فصل 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران در راه است و تیم شیمیدر قم باید در این دوره علاوه بر 13 تیمی که از فصل گذشته باقی مانده اند، با دو رقیب جدید تازه صعود کرده از لیگ دسته اول یعنی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تیم نظم آوران سیرجان به رقابت بپردازد.

با پایان بازی های این فصل لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه های ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان با برتری مقابل نظم آوران سیرجان به مقام قهرمانی دست یافت ولی هر دو تیم لیگ برتری شدند تا در فصل 1401 – 1400 لیگ برتر دو رقیب جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تیم بسکتبال شیمیدر قم با 2 حریف جدید

رقابت تیم بسکتبال شیمیدر قم با 2 حریف جدید