مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 19:502021-05-22اقتصادي

موزه ای که از ماهیت اصلی اش دور شده است


یک هنرمند پیشکسوت عرصه صنایع دستی درباره وضعیت موزه نقاشی پشت شیشه خاطرنشان کرد: این موزه تا اندازه ای از ماهیت اصلی خود دور شده است؛ زمانی که یک موزه به یک کارگاه آموزشی تبدیل می شود از روند عادی خود خارج شده و جنبه دیگری پیدا می کند.

- یک هنرمند پیشکسوت عرصه صنایع دستی درباره وضعیت موزه نقاشی پشت شیشه خاطرنشان کرد: این موزه تا اندازه ای از ماهیت اصلی خود دور شده است؛ زمانی که یک موزه به یک کارگاه آموزشی تبدیل می شود از روند عادی خود خارج شده و جنبه دیگری پیدا می کند.

  امیر رحیمی، هنرمند صنایع دستی که 45 سال است در عرصه نقاشی پشت شیشه فعالیت می کند در گفت وگویی با ایسنا درباره وضعیت تولید و فروش این حوزه به ویژه در روزگار کرونا، اظهار کرد: با توجه به اینکه ما به صورت خانوادگی سال ها در این عرصه فعال بودیم، به صورت سفارشی کار می کنیم و به همین دلیل هم در روزگار کرونا با مشکل زیادی مواجه نشدیم.

هر چند که تهیه مواد اولیه مشکل شده است و با توجه به اینکه وسایل نقاشی اساسا از خارج از کشور تهیه می شوند، گرانتر شده اند.

او با بیان اینکه صنایع دستی هنری است که نیاز به عشق و زمان دارد، ادامه داد: باید البته این نکته را در نظر داشت که برخی از همکاران ما در روزگار کرونا به دلیل مشکلات اقتصادی دچار مشکلات زیادی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ای که از ماهیت اصلی اش دور شده است

موزه ای که از ماهیت اصلی اش دور شده است