مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 00:052021-05-22بين الملل

ژنرال بلندپایه ارتش آمریکا از توان پهپادی ایران ابزار نگرانی کرد


فرمانده سنتکام با اذعان به دشوار بودن شناسایی پهپادهای ساخت ایران، بر لزوم یافتن راه هایی جدید برای مقابله با استفاده از این پهپادها تأکید کرد.

- به نقل از روزنامه تایمز اسراییل، یک ماه پس از آنکه یک فروند پهپاد حامل مواد منفجره نیروهای نظامی ایالات متحده را در یک پایگاه نظامی در عراق هدف قرار داد، ژنرال فرانک مک کنزی فرمانده نیروهای نظامی ایالات متحده در خاورمیانه اعلام کرد که یافتن راه های بهتر برای مقابله با این گونه حملات اولویت اصلی ارتش آمریکا است.

این ژنرال آمریکایی به خبرنگارانی که با وی سفر می کنند، گفت که بکارگیری پهپادهای کوچک توسط نیروهای تحت حمایت ایران ظرف چند سال آینده افزایش خواهد یافت.

وی روز پنج شنبه را در عراق گذراند، اما به دلایل امنیتی رسانه های همراه وی تا زمان ترک منطقه اجازه ندارند که در مورد این سفر گزارش دهند.

به گفته مک کنزی، شناسایی و انهدام این پهپادها که ارزان قیمت بوده و خرید آنها آسان است، غالب اوقات دشوار است و تأکید کرد که ایالات متحده برای مقابله با استفاده از این پهپادها از سوی دشمنان آمریکا در خاورمیانه و مناطق دیگر، باید راه های بهتری بیابد.

مک کنزی همچنین به تلاش ها برای رفع اشکالات فنی اشاره کرد که به ارتش ایالات متحده اجازه می دهد تا علیه این پهپادها به طور مؤثرتری دست به اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال بلندپایه ارتش آمریکا از توان پهپادی ایران ابزار نگرانی کرد

ژنرال بلندپایه ارتش آمریکا از توان پهپادی ایران ابزار نگرانی کرد