مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 00:152021-05-22اقتصادي

بوم گردی بام ایران بر بام مشکلات


کرونا هم چنان می تازد، مشاغل و صنعت های مختلف در پی تبعات این ویروس ناشناخته یکی پس از دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند، صنعت بومگردی در سالیان اخیر جایگاه خود را در بین گردشگران و طبیعت گردان پیدا کرده بود و بسیاری از افراد تمایل داشتند به جای اقامت .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کرونا هم چنان می تازد، مشاغل و صنعت های مختلف در پی تبعات این ویروس ناشناخته یکی پس از دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند، صنعت بومگردی در سالیان اخیر جایگاه خود را در بین گردشگران و طبیعت گردان پیدا کرده بود و بسیاری از افراد تمایل داشتند به جای اقامت در هتل های لوکس و گرانقیمت، در این اقامتگاه های محلی اقامت کنند و از آرامش حاکم بر فضای سنتی لذت ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بوم گردی به صنعت سبز در کشور مشهور است، گردشگران و افرادی که از سر و صدای زندگی ماشینی و شهرنشینی کلافه بودند، برای دست یابی به آرامش و تجدید روحیه به روستاهای تاریخی و گردشگری سراسر کشور مراجعه می کردند و بهترین محل برای اقامت این افراد نیز همین مراکز اقامتی بوم گردی بود.

روستاییان نیز می توانستند با دریافت تسهیلات، منازل سنتی و دارای قدمت تاریخی خود را تبدیل به اقامتگاه بوم گردی و از این طریق برای خود و اعضای خانواده اشتغالی را فراهم کنند، اما هیچ کس فکر نمی کرد یک ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوم گردی بام ایران بر بام مشکلات

بوم گردی بام ایران بر بام مشکلات