مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 02:502021-05-22اقتصادي

همچنان احتمال قطعی برق وجود دارد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با تاکید بر اینکه خاموشی ها به نوعی است که از میزان و زمان آن مطلع نیستیم، گفت: اگرچه استان اصفهان از میزان سقف برق تعیین شده از سوی توانیر که 1700 مگاوات بود، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با تاکید بر اینکه خاموشی ها به نوعی است که از میزان و زمان آن مطلع نیستیم، گفت: اگرچه استان اصفهان از میزان سقف برق تعیین شده از سوی توانیر که 1700 مگاوات بود، عبور نکرده، اما به دلیل گرمای سراسری و کمبود برق در کشور، ناچار به خاموشی شد.

حمید علاقه مندان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص خاموشی هایی که طی دو روز گذشته و بدون اعلام قبلی در استان اعمال شد، اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای 31 اردیبهشت و اول خرداد به دلیل گرمای شدید هوا، شاهد خاموشی سراسری در کشور بودیم.

وی گفت: قطعی برق به دلیل گرمای شدید که به یک باره اتفاق افتاد و کمبودی منابع آبی که قبلا پیش بینی شده بود، صورت گرفت که هیچ یک از این خاموشی ها در سطح استان مدیریت شده نبود و خاموشی ها به صورت سراسری در کشور رخ داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان درباره برنامه صرفه جویی مصرف برق توسط صنایع و دیگر بخش ها برای جلوگیری از قطعی برق، گفت: ما هنوز برنامه های پیش بینی شده و سقف هایی که جهت صرفه جویی تعیین کرده بودیم را آغاز نکرده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان احتمال قطعی برق وجود دارد

همچنان احتمال قطعی برق وجود دارد