مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 02:552021-05-22اجتماعي

رهاسازی آب در معابر شهر ملایر برای دومین بار در بحران خشکسالی


مدیر امور منابع آب شهرستان ملایر شستشوی لوله های خط انتقال آب از سد کلان را سبب جاری شدن آب در سطح معابر دانست و مطرح کرد: آب سد کلان هنوز وارد مخزن نشده و راهی جز جاری شدن آب در سطح معابر برای رفع کدورت آب و شستشوی لوله ها نیست.

- طی دو ماه گذشته شهروندان ملایری دو بار شاهد جاری شدن آب در میدان سپاه پاسداران و بلوار سیف الدوله بودند.

در اواخر فروردین ماه 1400 علاوه بر گل آلود شدن آب شرب در برخی نقاط شهر به مدت چند ساعت، جاری شدن آب از مسیر پارک جنگلی به سمت معابر و خیابان های بلوار سیف الدوله و میدان سپاه پاسداران دو تا سه روز ادامه داشت به طوریکه شهردار ملایر تداوم روند جاری شدن آب را سبب تخریب زیرساخت های شهری و آسفالت معابر دانست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان نیز در ابتدای اردیبهشت ماه در جلسه بررسی مشکلات آب در حوزه های مختلف شهرستان ملایر، به وارد مدار شدن 50 تا 100 لیتر آب به مخزن مجاور سپاه اشاره و خاطرنشان کرد: پس از وارد مدار شدن فاز نخست آبرسانی، به علت وجود گل و لای در لوله های خط انتقال، کدورت و گل آلودگی در آب شرب برخی نقاط شهر مشاهده شد که بلافاصله آب قطع و از طریق لوله های خط انتقال خارج شد.

به گفته منصور ستوده، وارد مدار شدن آب شرب از سد کلان به مخزن مجاور سپاه و انجام عملیات آماده سازی و شستشوی اولیه لوله ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی آب در معابر شهر ملایر برای دومین بار در بحران خشکسالی

رهاسازی آب در معابر شهر ملایر برای دومین بار در بحران خشکسالی