مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 03:152021-05-22سياسي

توزیع 5000 قرص نان رایگان میان نیازمندان 8 شهر به نیت امام حسن(ع)


به مناسبت نیمه ماه شوال و به عشق امام حسن(ع) و به نیت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و سیدالکریم حضرت عبدالعظیم(ع)، 5000 قرص نان رایگان میان نیازمندان 8 شهر کشور توزیع می کنیم.

- مرتضی متشرعی، مداح اهل بیت (ع) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: اعضای هیأت محبان الزهرا (س) و گروه جهادی مکتب سلیمانی در راستای توزیع نان رایگان در نیمه هر ماه قمری میان نیازمندان بنا دارند در نیمه ماه شوال  به عشق امام حسن(ع) و به نیت حمزه سیدالشهدا(ع) و سیدالکریم حضرت عبدالعظیم(ع) نان رایگان طبخ و توزیع کنند.

وی افزود: این نان ها بناست در 8 شهر تهران و اطراف آن، دماوند، ورامین، شهر زلزله زده سی سخت، سیستان و زابل، منوجان کرمان و بخش شنبه هرمزگان و دامغان توزیع خواهد شد.

نان طبخ شده توسط جهادی ها برای نیازمندان متشرعی با اشاره به اینکه مساجد، هیأت ها و گروه های جهادی نیز می توانند نان رایگان به دست نیازمند برسانند، افزود: هزینه پخت هر روز نان در نانوایی جهادی موجود در سیستان و بلوچستان، یک میلیون و 700 هزار تومان است.

این مداح اهل بیت (ع) گفت: در ماه مبارک رمضان با همکاری و مشارکت حجج اسلام احسان بی آزار تهرانی و شهاب مرادی و کمک رسانی مردمی توانستیم حدود 20 هزار قرص نان رایگان در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان به همت گروه جهادی خدیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 قرص نان رایگان میان نیازمندان 8 شهر به نیت امام حسن(ع)

توزیع 5000 قرص نان رایگان میان نیازمندان 8 شهر به نیت امام حسن(ع)