مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-23سياسي

90 درصد نامزدهای انتخابات شوراها در قزوین تأیید صلاحیت شدند


رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با اشاره به احراز صلاحیت 90 درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای استان، گفت:964 داوطب برای عضویت در شوراها در 28 شهر استان و چهار هزار و 716 داوطلب برای عضویت در شوراهای 679 روستای استان ثبت نام کرده اند که تعداد داوطلبان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فقط در شهر قزوین برای برگزاری انتخابات در شهر قزوین، تمهیدات لازم اندیشده شده و برنامه ریزی مناسب برای افزایش شعب، نیروهای انسانی و ساماندهی خودروهای مورد نیاز صورت گرفته است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هزار و 277 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و هزار و 566 شعبه اخذ رأی برای شوراها در سطح استان پیش بینی شده که نسبت به دوره گذشته به دلیل شرایط کرونا 15 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به احراز صلاحیت 90 درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای استان، گفت:964 داوطب برای عضویت در شوراها در 28 شهر استان و چهار هزار و 716 داوطلب برای عضویت در شوراهای 679 روستای استان ثبت نام کرده اند که تعداد داوطلبان روستاها نسبت به دوره گذشته هشت درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد نامزدهای انتخابات شوراها در قزوین تأیید صلاحیت شدند

90 درصد نامزدهای انتخابات شوراها در قزوین تأیید صلاحیت شدند