مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-23سياسي

شفافیت بستری برای افزایش آگاهی مردم است


دبیر حزب بینش مردم سمنان با بیان اینکه شفافیت، بستری برای افزایش آگاهی مردم است، گفت: نامزدها اگر در ابتدای امر شفافیت را رعایت کنند می توانند در ادامه راه نیز به آن عمل کنند.

- حجت الاسلام بهروز منصور کوهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به شاخصه های فرد شایسته در انتخابات، ابراز داشت: شاخص های اصلح از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، آیات و روایات مشخص است لذا دو راه برای شناخت اصلح وجود دارد، اول اینکه ببیند در بین افراد چه کسی شاخص های نامزد اصلح را دارد، اگر برای شناخت واقعی دسترسی نداشته باشد، باید راه دوم را برگزیند و آن، فهرستی است که توسط معتمدان یعنی افراد دارای حجت شرعی برای فرد، تأیید شود.

وی با بیان اینکه ایمان قوی اولین شاخصه نامزدهای اصلح است و لذا فرد باید مومنانه زندگی کرده باشد و دارای تقوا باشد، افزود: دومین شاخصه سلامت مالی در زندگی است، یعنی دنبال حرام خواری و رانت خواری نبوده باشد لذا یکی از شاخصه های فرد اصلح این است که برخاسته از یک خانواده و محیط محروم باشد.

رنج تلخی فقر را چشیده باشد و معتقد به حمایت از محرومان باشد.

کسانی ثروت های انبوه به دست آوردند، درد محرومان را نمی فهمند، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند یک موی کوخ نشینان به همه کاخ نشینان می ارزد، بنابراین فرد اصلح باید خادم مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت بستری برای افزایش آگاهی مردم است

شفافیت بستری برای افزایش آگاهی مردم است