مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-23سياسي

قانون اساسی به همراه نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان بازنشر شد


انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان دومین چاپ کتاب «قانون اساسی به همراه نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان: 1398 - 1359» تهیه و تنظیم محمد فتحی و کاظم کوهی اصفهانی را منتشر کرد.

- ، انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان دومین چاپ کتاب قانون اساسی به همراه نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان: 1398 - 1359 تهیه و تنظیم محمد فتحی و کاظم کوهی اصفهانی را با شمارگان دو هزار نسخه، 631 صفحه و بهای 80 هزار تومان منتشر کرد.

این کتاب مجموعه ای کاربردی است که به صورت کتاب قانون در بر دارنده اصول قانون اساسی به همراه نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان است.

با توجه به نقش مهم شورای نگهبان در امر تفسیر قانون اساسی، کلیه ‏ نظرات تفسیری و مشورتی از اصول قانون اساسی، کلیه نظرات ابرازی در پاسخ به استعلامات اشخاص حقیقی و حقوقی، کلیه تذکرات شورای نگهبان به نهادها و شخصیت ها در ارتباط با اصول قانون اساسی و گزیده ای از مهم ترین نظرات شرعی فقهای شورای نگهبان در راستای اعمال اصل (4) قانون اساسی در کتاب حاضر جمع‏ آوری شده است تا مجموعه این نظرات به‏ نحو مناسب و کاملی دست‏ یافتنی باشد.

از ویژگی‏ های این مجموعه، ذکر همه‏ نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان در خصوص اصول قانون اساسی در مجموعه ‏ای واحد است که از این جهت این مجموعه بدیع و نوآورانه محسوب می شود و به مخاطب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اساسی به همراه نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان بازنشر شد

قانون اساسی به همراه نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان بازنشر شد