مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-23سياسي

منابع طبیعی قزوین با 5 درصد پروژه «اوان» موافقت کرده است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: منابع طبیعی به توسعه پایدار دریاچه اوان می اندیشد، مسئولان پروژه سرمایه گذاری درخواست زمینی به وسعت 150 هکتار داشتند اما تنها با 5 هکتار آن موافقت کردیم، - درواقع ما با کمتر از 5 درصد پروژه موافقت خود را اعلام کردیم.

علیرضا قاسم زاده در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در جلسه ای که در دفتر لطف الله سیاهکالی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز برگزار شد بخشی از نمایندگان مردم منطقه و سرمایه گذار حضور پیدا کردند و به تفاهم خوبی رسیدند، طی این جلسه مقرر شد کارگروهی برای رسیدگی به مشکلات پروژه سرمایه گذاری تشکیل شود.

وی ادامه داد: منابع طبیعی به توسعه پایدار دریاچه اوان می اندیشد، مسئولان پروژه سرمایه گذاری درخواست زمینی به وسعت 150 هکتار داشتند اما تنها با 5 هکتار آن موافقت کردیم، درواقع ما با کمتر از 5 درصد پروژه موافقت خود را اعلام کردیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین اظهار کرد: در طرح ارسالی می خواستند طرح گردشگری را در 150 هکتار اجرا کنند اما با توجه به در نظر گرفتن اراضی رانشی، اراضی شیب دار و سایر موارد تنها 5 هکتار را به پروژه اختصاص دادیم، توجه داشته باشید که دبیرخانه واگذاری اراضی ملی دولتی امور اراضی است و ما صرفاً ازلحاظ محدودیت ها و ممنوعیت ها موضوع را بررسی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی قزوین با 5 درصد پروژه «اوان» موافقت کرده است

منابع طبیعی قزوین با 5 درصد پروژه «اوان» موافقت کرده است