مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-23سياسي

عدم شایستگی گزینی و شفافیت در انتخابات عامل عقب ماندگی شهرهاست


یک فعال سیاسی و فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد عدم شایستگی گزینی و شفافیت در انتخابات شورا را عامل عقب ماندگی شهرها از رشد و توسعه عنوان کرد.

- گفت: انتخابات شورا حقی است که شهروندان بر مدیریت شهری دارند و استفاده صحیح از این حق موجب رشد و تعالی زیست شهری خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از مؤلفه های این حق این است که افرادی را برای حضور در شورای شهر انتخاب کنیم که شرایط لازم را برای مدیریت یک شهر زیبا با چشم انداز زیبا داشته باشند.

جعفری تصریح کرد: در انتخاب کاندیداها چه از جهت تدین و چه تعهد و تخصص باید دقت کافی را داشته باشیم و بدون در نظر قرار دادن مسائل قومی و جناحی به انتخاب برترین ها دست بزنیم.

وی اظهار داشت: متأسفانه هیجاناتی که در انتخابات شورای شهر و روستا وجود دارد و نگاه های قومیتی و منطقه ای که بر این انتخابات حاکم می شود، آفت مضری است که ما را از انتخاب درست باز می دارد.

این فعال سیاسی و فرهنگی شفافیت کاندیداها در ارائه برنامه های خود و همچنین شایسته گزینی انتخاب کنندگان را دو شرط مهم در انتخابات پیش رو برای حرکت رو به جلوی مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: افرادی که انتخاب می شوند باید توانایی لازم را در وضع قوانین صحیح و کارآمد و متناسب با نیازهای شهری و شهروندی و از طرفی سلامت و شفافیت لازم را برای انتخاب شهرداری کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شایستگی گزینی و شفافیت در انتخابات عامل عقب ماندگی شهرهاست

عدم شایستگی گزینی و شفافیت در انتخابات عامل عقب ماندگی شهرهاست