مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-23اقتصادي

واگذاری بازار قدیمی ماهی فروشان بندرعباس به صنعتگران آسیب دیده معبد هندوها


استاندار هرمزگان از ساماندهی صنعتگران آسیب دیده از سانحه آتش سوزی معبد هندوها و واگذاری بازار ماهی فروشان قدیم بندرعباس به آنان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از ساماندهی صنعتگران آسیب دیده از سانحه آتش سوزی معبد هندوها و واگذاری بازار ماهی فروشان قدیم بندرعباس به آنان خبر داد.

فریدون همتی، در نشستی با رییس مجمع نمایندگان هرمزگان، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل امور بانوان استانداری و جمعی از صنعتگران آسیب دیده از آتش سوزی بازارچه صنایع دستی معبد هندوها، اظهار کرد: بازار ماهی فروشان قدیم بندرعباس ظرف مدت یک ماه باید راه اندازی شده و در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار گیرد.

وی افزود: 20 غرفه از این بازارچه در اختیار صنعتگران صنایع دستی آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها قرار می گیرد و بقیه غرفه های این بازارچه به صنعتگران معرفی شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان واگذار می شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: به موازات راه اندازی این بازارچه، نحوه واگذاری غرفه ها به صنعتگران توسط معاونت عمرانی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعیین تکلیف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازارچه صنایع دستی در ضلع شرقی معبد هندوهای بندرعباس، 27 اردیبهشت سال گذشته دچار حریق شد و این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بازار قدیمی ماهی فروشان بندرعباس به صنعتگران آسیب دیده معبد هندوها

واگذاری بازار قدیمی ماهی فروشان بندرعباس به صنعتگران آسیب دیده معبد هندوها