مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-23سياسي

شهرداری نسبت به سامان دهی و انتقال مشاغل مزاحم اقدام کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از افزایش روزافزون مشاغل مزاحم در نقاط شلوغ شهر تبریز، گفت: شهرداری باید بر اساس قانون به وظایف خود در ارتباط با سامان دهی و انتقال این مشاغل اقدام کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از افزایش روزافزون مشاغل مزاحم در نقاط شلوغ شهر تبریز، گفت: شهرداری باید بر اساس قانون به وظایف خود در ارتباط با سامان دهی و انتقال این مشاغل اقدام کند.

جواد رحمتی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، با قدردانی از عملکرد پلیس و سایر نهادهای متولی در امر ترافیک، گفت: سامان دهی هرچه بیشتر وضعیت ترافیکی در استان، نیازمند توجه بیشتر به تحلیل های کارشناسی و تخصصی است.

وی بر برخورد دقیق و شدید با متخلفان رانندگی تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی و آموزش و همچنین حمایت اعتباری و تجهیزاتی از پلیس، می تواند نقش موثری در تشدید کنترل های ترافیکی و به تبع آن، کاهش تخلفات و جرایم رانندگی داشته باشد.

وی با اشاره به افزایش فروش میوه و کالا در بسیاری از تقاطع های کلانشهر تبریز، اظهار کرد: متاسفانه در سایه بی توجهی برخی نهادهای مسئول، شاهد افزایش روز به روز این رویه غلط هستیم که امیدواریم شهرداری و سایر دستگاه های امر، تلاش بیشتری در امر رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری نسبت به سامان دهی و انتقال مشاغل مزاحم اقدام کند

شهرداری نسبت به سامان دهی و انتقال مشاغل مزاحم اقدام کند