مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-23ورزشي

سرمربی تیم: با مشقت زیادی به اینجا رسیدیم


تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه با صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور، تنها یک قدم تا تحقق آرزوی دیرینه فوتبال دوستان کرمانشاه فاصله دارد.

- ایسنا/کرمانشاه تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه با صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور، تنها یک قدم تا تحقق آرزوی دیرینه فوتبال دوستان کرمانشاه فاصله دارد.

عبدالرضا عظیمی سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صعود تمیش به جمع چهار تیم نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان، اظهار کرد: با مشکلات زیادی به این مرحله از رقابت های لیگ رسیدیم.

وی تصریح کرد: تنها تیمی در رقابت های لیگ دسته اول بودیم که برای تمام بازی ها بازیکنان را با مینی بوس اعزام کردیم حتی برای بازیهایی که در شهرهای کاشان، ارومیه و بابل داشتیم، 18 بازیکن را با یک مینی بوس اعزام کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه اضافه کرد: طی این مدت تنها اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال کمک هایی را به تیم داشتند و هیچ اسپانسری برای حمایت پای کار نیامد.

وی به فاصله یک قدمی تیمش تا لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تیم پدیده می تواند رویای چندین ساله فوتبال کرمانشاه را محقق کند و پس از سالها یک تیم لیگ برتری داشته باشیم، اما حمایت مسئولین را می خواهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم: با مشقت زیادی به اینجا رسیدیم

سرمربی تیم: با مشقت زیادی به اینجا رسیدیم