مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-23اجتماعي

آغاز ثبت نام نوآموزان پایه اول استان همدان از سوم خردادماه


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز ثبت نام نوآموزان پایه اول استان از سوم خردادماه خبر داد و گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت الکترونیک توسط مدیر مدرسه انجام می شود.

- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد آغاز ثبت نام نوآموزان پایه اول استان همدان از سوم خردادماه ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز ثبت نام نوآموزان پایه اول استان از سوم خردادماه خبر داد و گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت الکترونیک توسط مدیر مدرسه انجام می شود.

معصومه خدابنده لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام سال تحصیلی پیش رو برای نخستین بار از طریق سامانه پادا انجام می شود و از آنجایی که مدیران و اولیاء دانش آموزان، نسبت به نحوه استفاده از این سامانه آگاهی ندارند، روزهای یکم و دوم خردادماه برای آموزش این افراد اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اول از سوم خردادماه آغاز می شود، تصریح کرد: دانش آموزان پایه اول باید سنجش بدو ورود به مدرسه را انجام دهند به همین علت نحوه ثبت نام آنها تلفیقی از روش مجازی و حضوری است و این دانش آموزان به صورت زمان بندی شده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای ثبت نام به مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام نوآموزان پایه اول استان همدان از سوم خردادماه

آغاز ثبت نام نوآموزان پایه اول استان همدان از سوم خردادماه