مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-23سياسي

بسیاری از مشکلات استان در بودجه 1400 قابل حل است


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به این که بسیاری از مشکلات استان در بودجه 1400 قابل حل است، گفت: به ویژه مشکلات طرح های آب، - ایسنا/یزد نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به این که بسیاری از مشکلات استان در بودجه 1400 قابل حل است، گفت: به ویژه مشکلات طرح های آب، برق و گاز می تواند با پیگیری رفع شود.

محمدصالح جوکار در نشست شورای برنامه ریزی استان یزد اظهار کرد: خیلی از مشکلاتی که استان دارد در بودجه 1400 قابل حل است و نباید از آن غافل شویم.

وی تصریح کرد: رفع این مشکلات منوط به آن است که مدیران دستگاه های اجرایی و مرتبط استان تا چه اندازه پیگیر هستند و برای رفع مشکلات اقدام می کنند وگرنه اگر پیگیری لازم نشود مشکلات هم به حال خود باقی می مانند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس تصریح کرد: به ویژه طرح هایی که در حوزه های آب رسانی، برق، گاز و آب رسانی های روستایی داریم، در این راستا قابل رفع و اتمام هستند.

جوکار خاطرنشان کرد: نکات بسیار خوبی در ارتباط با مشکلات ادارات و بودجه 1400 در این نشست مطرح شد ولی اگر قرار باشد این مطالب در قالب صحبت های جلسات باقی بماند قابل برطرف شدن نیست.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است برای رفع مشکلات جدول دقیقی تنظیم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مشکلات استان در بودجه 1400 قابل حل است

بسیاری از مشکلات استان در بودجه 1400 قابل حل است