مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-23اقتصادي

زمان بازگشت رشد به معاملات بورس


در وضعیت فعلی نمی توان روند بازار را مورد پیش بینی قرار داد اما بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که معاملات بورس تا زمان برگزاری انتخابات با نوسان همراه است اما از بعد انتخابات می توان شاهد روزهای بهتری در این بازار بود.

- ، محمدمهدی بحرالعلوم به شتاب افت شاخص بوس در معاملات روز گذشته اشاره کرد و افزود: بازار در وضعیت فعلی از شرایط باثباتی برخوردار نیست؛ بنابراین کوچکترین خبر منفی می تواند به ریزش شاخص بورس منجر شود.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت های یاد شده هر اتفاقی در این بازار بزرگ جلوه داده می شود و تاثیر سنگینی را بر معاملات بورس خواهد گذاشت.

بحرالعلوم خاطرنشان کرد: نوسان قیمت های جهانی به شدت روند روز گذشته بازار را تحت تاثیر قرار داد زیرا برخی از آنها که تاثیرگذار بر نرخ کامودیتی ها هستند معاملات بازار و تغییر قیمت سهام را تحت تاثیر قرار دادند و باعث ایجاد چنین روند معاملاتی در بازار دیروز شدند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه روند نزولی شاخص بورس از دلایل بنیادی برخوردار نیست و چندان خطری معاملات بازار سهام را تهدید نمی کند، اظهار داشت: این بازار تحت تاثیر برخی از تغییرات قیمت در بازار جهانی معاملات خود را در بازار روز گذشته با روند منفی آغاز و به پایان رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازگشت رشد به معاملات بورس

زمان بازگشت رشد به معاملات بورس