مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-23سياسي

نامزد های ریاست جمهوری برای تعالی اهداف نظام برنامه ریزی کنند


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب گفت: نامزد ها به شاخص هایی که می تواند ما را در پیش روی اهداف نظام یاری کند توجه ویژه داشته باشند و جز تعالی و پیشرفت نظام هدفی نداشته باشند چرا که در پیشگاه خدا و شهدا هم باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام شهید شیخ علی مظاهری در خصوص ویژگی نامزدهای انتخاباتی گفت: کاندیدها باید توجه داشته باشند که اسراف در حوزه گفتار و رفتار، حقانیت را ثابت نمی کند و اگر در بیان نیز تقوا و تعهد نداشته باشیم هم نمی توان حقانیت را اثبات کرد.

وی ادامه داد: نامزد ها در حالیکه برای رسیدن به اهداف خودشان برنامه ریزی و تلاش می کنند، به شاخص هایی که می تواند ما را در پیش روی اهداف نظام یاری کند توجه ویژه داشته باشند و جز تعالی و پیشرفت نظام هدفی نداشته باشند چرا که در پیشگاه خدا و شهدا هم باید پاسخگو باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب خاطرنشان کرد: دولت هایی که تا کنون روی کار آمده اند به جای تمرکز روی اهداف نظام و انجام وظایفشان، تصدی گری کرده و در کار دیگران ورود پیدا کردند،برخی هم با نگاه های افراطی و خاص وارد عمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد های ریاست جمهوری برای تعالی اهداف نظام برنامه ریزی کنند

نامزد های ریاست جمهوری برای تعالی اهداف نظام برنامه ریزی کنند