مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-23اقتصادي

نمایشگاه ملزومات جهیزیه عروس در کرمانشاه برپا می شود


مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه تخصصی «جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج» در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه از سوم تا هفتم خردادماه جاری خبر داد.

- حامد وفاپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوم خردادماه جاری، اظهار داشت: این نمایشگاه تا هفتم همین ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر است و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز هر روز از ساعت 15 تا 20 و 30 دقیقه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از تخفیف 10 تا 15 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضای 2 هزار مترمربع در قالب 60 غرفه و با مشارکت استان های کرمانشاه، تهران، اصفهان، تبریز، یزد، زنجان و مشهد برپا می شود.

به گفته مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، فرش و تابلوفرش، گلیم و گبه، انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، ناهارخوری، سرویس خواب و مبلمان، لوستر، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب و دکوراسیون و تزیینات داخلی منزل در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ملزومات جهیزیه عروس در کرمانشاه برپا می شود

نمایشگاه ملزومات جهیزیه عروس در کرمانشاه برپا می شود